• 1 Кошик замовлень
  • Мої Закладки
  • Особистий кабінет
  • Кошик замовлень
Якщо у вас залишилися питання, ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним способом

Повернення та обмін

Умови повернення товару

Повернення різних товарів контролюється законом «Про Захист прав споживачів». Відповідно до ст.9 клієнт може здійснити обмін якісної продукції непродовольчого типу, якщо продавець не задовольнив такі критерії:

  • форма;
  • габарити;
  • колірний відтінок;
  • інші причини, у яких неможливо використовувати продукцію за призначенням.

Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, регулюється постановою КМУ.

Товари належної якості

До таких товарів, які вдасться обміняти/повернути, належать ті, що відповідають таким критеріям:

  • наявність необхідного товарного вигляду;
  • збереження необхідних властивостей, якостей;
  • обов'язкова наявність пломб, етикеток;
  • наявність розрахункового документа, який покупець одержує від продавця (або QR-код, при зчитуванні якого можна отримати відповідний документ в електронному вигляді).

Згідно з українським законодавством, у цьому переліку відсутня продукція, включена до списку товарів, які не підлягають поверненню.

Обміняти чи повернути вдасться ті товари, які споживач ще не використовував (за призначенням/не за призначенням).  Доставка всіх товарів здійснюється за рахунок продавця.

Товари неналежної якості

Клієнт магазину отримує відмову щодо повернення з боку продавця, якщо:

  • є візуальні ознаки експлуатації продукції;
  • відсутня товарний вигляд;
  • відсутні ярлики, заводські пломби;
  • клієнт не має при собі чека, документів, що свідчать про купівлю.

Але навіть за відсутності чека, повернення все одно можна оформити. Потрібно скласти заяву на ім'я директора магазину із проханням отримати копію чека. Згідно з українським законодавством, усі магазини, у роботі яких застосовуються розрахунково-касові апарати, зобов'язані зберігати чеки протягом 3 років.

Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе. Але винятком із правил є наявність заводського браку.

Відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживача» продавець зобов'язаний прийняти товар належної якості, задовольняючи вимоги покупця. Доставка всіх товарів здійснюється за рахунок продавця.

Терміни повернення для товарів належної та неналежної якості

Повернення товарів, що раніше не використовувалися покупцем, здійснюється протягом 14 днів (день здійснення покупки не рахується).

Якщо з моменту покупки минуло від 2 тижнів і більше, повернення здійснюється виключно за гарантією (за наявності браку).

Протягом 14 днів можна не лише повернути товар належної якості, а й здійснити обмін (з доплатою чи без).

Дії покупця під час повернення товару

Покупець надсилає заяву на адресу продавця (електронна пошта info@devilon.com.ua), додаючи список документів, що підтверджують реальну покупку в цьому магазині:

  • розрахунковий документ, де вказано точну дату здійснення покупки (додається чек, інші обов'язкові документи);
  • технічний паспорт (актуально за наявності гарантійного терміну – у талоні обов'язково має бути зазначена дата продажу);
  • висновок експертів (якщо раніше проводилася експертиза).

Розгляд усіх звернень проводиться протягом 1 місяця. Якщо звернення не потребує додаткової перевірки, заявки розглядаються протягом 15 днів.

Коли неможливо розглянути звернення протягом місяця, продавець повідомляє про це покупцю. При цьому максимальний термін розгляду заявки після продовження не перевищує 45 днів.

Відмова на обмін/повернення можлива з таких поширених причин:

  1. На товарі було замінено сліди експлуатації, втрачено колишній товарний вигляд, відсутні ярлики, заводські пломби, розрахунковий документ.
  2. Оформлення повернення після 14 днів.
  3. Товар включено до списку продукції, що не підлягає обміну/поверненню, згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 року.

Порушення прав споживачів із боку продавця

Якщо продавець порушив права споживача, останній може звернутися за допомогою до Державної служби України з питань захисту споживачів на адресу проживання, прописки.

Всі контакти територіальних органів наведені за посиланням: https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani. При зверненні достатньо подати письмову заяву. У разі електронного звернення потрібно буде заповнити запропоновану форму: https://consumer.dpss.gov.ua/e-form.

До поданої заяви слід підготувати такі документи:

  • Копія заяви до продавця.
  • Копія документів, що підтверджують придбання продукції.
  • Копія техпаспорту, де вказано дату продажу.
  • Інші документи щодо придбання конкретного товару.

Строки розгляду заяв регулюються ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» та складають до 1 місяця з урахуванням дня надходження скарги.

Хто платить за товар?

Відповідно до норм ч. 5 ст. 12 Закону № 1023 та п. 1.10 Правил № 103 (Правила продажу товарів), усі витрати, що стосуються повернення товару, сплачує продавець. Саме продавець платить за зворотню доставку товару, який не підійшов до покупця. Однак це стосується всіх товарів, включених до списку тих, що підлягають поверненню, а отже, не були раніше у використанні.

Як оформити повернення?

Для повернення потрібно звернутися за адресою: м.Київ, ул. Героїв полку «Азов», 8. Крім того, можна зв'язатися з нашими менеджерами за номером: (044)247-4119 з метою більш детальної консультації.

Повернення товарів від клієнтів, які мешкають в інших населених пунктах України (не в Києві), здійснюється за допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта».

Повернення коштів

У разі оформлення повернення товару отримати власні кошти покупець може протягом 1-3 днів, починаючи з дня отримання товару працівниками магазину.

Різні способи повернення коштів обговорюються в індивідуальному порядку з кожним споживачем, з урахуванням його побажань, вимог (переказ на картку, розрахунок готівки).